.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گروهک منافقین در مقر خود جشن گرفت

پس از آن دولت فرانسه گروهک مجاهدین خلق را از لیست گروه های تروریستی خارج کرد، جمعی از اعضای این گروهک روز گذشته در مقر مرکزی منافقین در حومه پاریس اقدام به برگزاری مراسم جشن کردند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از جهان، مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین در این مراسم، در سخنان جالبی خروج گروه متبوعش از لیست تروریست ها، "تحول از هر نظر پیروزی بزرگی برای عدالت و قانون" توصیف کرد.

رجوی ضمن تقدیر از کلیه مقامات فرانسوی گفت: آنها در حقیقت برای ارزشهای انسانی و برای دموکراسی و حقوق‌بشر مبارزه کرده‌اند.

وی از دولت فرانسه و سارکوزی خواست از امنیت اعضای گروهک منافقین حفاظت کند.

ادعاهای جالب رجوی درباره عدالت و حقوق بشر در حالی است که ترور دست کم دوازده هزار نفر از شهروندان ایرانی، همراهی با صدام در جنگ علیه ایران و قتل عام چند صدهزارنفر از کردها و شیعیان عراق تنها بخشی از وقایع تلخ ثبت شده در کارنامه سیاه این گروهک است.

علاوه بر این در مورد پادگان اشرف در عراق هم سران گروهک منافقین آن بخش از نیروهای خود را که به نوعی پشیمان شده و یا قصد خارج شدن از پادگان را داشته اند، به رگبار گلوله بسته اند.

رجوی پیش تر اعضای گروهک تروریستی منافقین را "بی دفاع" نامیده و از دبیرکل و شورای امنیت خواسته بود که در حمایت از این گروهک قطعنامه صادر کنند!

گفتنی است، مقامات فرانسوی در جانبداری آشکار از گروهک تروریستی منافقین که مرتکب جنایات بی شماری در ایران شده اند، از رد اتهامات اولیه درباره تروریستی بودن اعضا و طرفداران این فرقه طی ۸ سال گذشته توسط قضات مسئول این پرونده خبر دادند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.